Dowiedz się kim są Twoi klienci. Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o rzeczywiste dane.
O rozwiązaniu
Analiza Big Data oparta jest na informacjach pochodzących z różnych źródeł w tym z sieci komórkowej Orange. Analizowane i przetwarzane dane są anonimizowane, a następnie modelowane i ekstrapolowane tzn. przeliczane na całą populację kraju.
Zyskujesz: ▪︎ wykonanie zaawansowanej analizy, której źródłem są dane mobilne, demograficzne, kartograficzne ▪︎ wyniki analizy w formie raportów lub danych liczbowych
Instytucje publiczne/Transport
Instytucje publiczne/Transport
▪︎ Planowanie i analiza infrastruktury komunikacyjnej ▪︎ Analiza ruchu ludności na danym terenie ▪︎ Analiza migracji ludności pomiędzy dzielnicami, miastami ▪︎ Ocena zachowań podróżnych ▪︎ Planowanie i optymalizacja miejsc postojowych/parkingów
Turystyka
Turystyka
▪︎ Mierzenie frekwencji i analiza wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych ▪︎ Obserwacja przepływu ludności w miejscach turystycznych ▪︎ Ustalanie profilu klientów ▪︎ Ocena efektywności akcji promocyjnych ▪︎ Dostosowanie infrastruktury i zasobów do atrakcyjności turystycznej
Handel
Handel
▪︎ Ocena potencjału lokalizacji punktów handlowych i usługowych ▪︎ Identyfikacja zasięgu klientów ▪︎ Analiza zachowań klientów ▪︎ Ocena efektywności akcji promocyjnych ▪︎ Ocena atrakcyjności punktów reklamowych OOH
Out Of Home (OOH)
Out Of Home (OOH)
▪︎ Optymalizacja nośników reklamy i ocena atrakcyjności punktów reklamowych ▪︎ Ustalanie profilów klientów ▪︎ Ocena efektywności akcji promocyjnych