Przeprowadzono dwie kampanie Mobile Targeted Advertising, których głównym celem było zdobycie nowych klientów - zarówno osoby indywidualne, jak
i przedsiębiorstwa.
Działania obejmowały:
▪︎ Dopasowanie treści do grup wiekowych, rodzaju klientów (indywidualni lub firmy)
i strategii marketingowej banku.
▪︎ Przeprowadzenie kampanii - komunikaty były wysyłane o różnych porach dnia, rano dla pierwszej grupy wiekowej i po południu dla drugiej grupy wiekowej.
▪︎ Raport i rozliczenie kampanii - po zakończeniu wysyłki bank otrzymał raport
z liczbą osób, które otrzymały SMS i e-mail, oraz rozliczenie kampanii wg liczby udostępnionych rekordów.
▪︎ Pozyskanie nowych klientów spoza bazy - kampania była skierowana do osób, które nie były jeszcze klientami banku, ale korzystały z usług konkurencji.
▪︎ Dobór konkretnej grupy - kampania była precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej, wybranej spośród milionów potencjalnych klientów.
▪︎ Personalizacja komunikacji i przyciągające oferty - komunikaty kampanii zostały dostosowane do potrzeb
i preferencji klientów, aby były bardziej skuteczne
i atrakcyjne.
▪︎ Pomiar efektywności - po zakończeniu kampanii bank otrzymał raport, na podstawie którego mógł dokładnie ocenić efektywność kampanii i wyciągnąć wnioski na przyszłość.