▪ Focus Contact Center. Osiągaj wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu systemu pozwalającego na wielokanałową komunikację z klientem, dającego dostęp do wiedzy o interakcjach z nim, a także o efektywności Twoich konsultantów.
Postaw na rozwiązania szyte na miarę nowoczesnych biznesów.
▪︎ Focus Desk. Wykorzystaj system do obsługi zgłoszeń klientów, umożliwiający personalizację, automatyzację i usprawnienie obsługi klienta oraz monitoring i analizę efektywności pracy BOK. Skutecznie wdrażaj działania zmierzające do osiągnięcia najważniejszego celu: satysfakcji klienta.
▪︎ Focus CTI. Zintegruj komunikację z klientem z systemem CRM. Daj swoim pracownikom doskonałe narzędzie do szybkiej, wielokanałowej komunikacji
z klientami bezpośrednio w CRM. Wystarczy jedno kliknięcie.
▪︎ Integracje systemowe. Zintegruj system do komunikacji z klientem z platformami CRM, eCommerce czy Marketing Automation. Zarządzaj komunikacją sprzedażową
i obsługą klienta w jednym miejscu.