Każdy klient jest rozpatrywany indywidualnie a współpraca z Klientem opiera się na 5 głównych krokach:
1. Identyfikacja procesów i potencjału automatycji
2. Określenie możliwych rozwiązań oraz ich opłacalności
3. Realizacja PoC/ przygotowanie prototypu
4. Wdrożenie produkcyjne rozwiązania
5. Rozwój i utrzymanie
Wykorzystanie chatbotów w obszarze obsługi klienta pozwala zastąpić znakomitą część powtarzalnego ruchu konsultanta na rzecz automatu, stwarzając możliwość komunikacji interesanta z firmą kanałem pisanym, np. w celu uzyskania statusu sprawy, dokładniejszej informacji w temacie oferty czy też obsługi reklamacji.
Wdrożenie mechanizmu do detekcji wad produktów na linii produkcyjnej jako element automatyzacji procesu oceny jakości.
Wykorzystanie robotów wspieranych automatyzacją procesów w rachunkowości do obliczania podatku, zmian rachunku bankowego, terminu czy priorytetu płatności, wstrzymania płatności etc.