Regulamin

Regulamin korzystania z aplikacji Biznesowy Komunikator Orange
(„Regulamin”)

  1. Postanowienia ogólne
    1. Podmiotem udostępniającym aplikację Biznesowy Komunikator Orange (zwaną dalej „Aplikacją”) jest spółka Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-326 Warszawa ul. Aleje Jerozolimskie 160, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010681, o kapitale zakładowym w wysokości 3 937 072 437,00 zł w całości opłaconym, NIP 526-025-09-95 (dalej zwana „Dostawcą”).
    2. Przed rozpoczęciem korzystania z Aplikacji użytkownik końcowy („Użytkownik”) zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi postanowieniami niniejszego Regulaminu, określającego zasady korzystania z Aplikacji.
    3. Aplikacja umożliwia skorzystanie z usługi Biznesowy Komunikator Orange świadczonej przez Dostawcę („Usługi”) bez użycia Terminala IP. Aplikacja stanowi przykład IP Komunikatora w rozumieniu regulaminu Usługi. Usługa jest opisana w dokumentach dostępnych na stronie internetowej https://www.premium-support.orange.pl/.
    4. Po zainstalowaniu Aplikacji i zalogowaniu się do niej Aplikacja będzie cały czas aktywna do momentu:
      1. wylogowania się z Aplikacji przez Użytkownika poprzez opcję w Aplikacji,
      2. wyłączenia lub zatrzymania Aplikacji poprzez ustawienia systemu operacyjnego danego Urządzenia
      3. usunięcia lub odinstalowania Aplikacji na Urządzeniu.
    5. Dostawca informuje, że Aplikacja będzie łączyła się z siecią Internet (nie tylko przy wykonywaniu połączeń).
    6. Dostawca zwraca uwagę, że w razie rozpoczęcia połączenia głosowego w Usłudze poprzez Aplikację i utraty zasięgu sieci, za pomocą której Użytkownik uzyskał dostęp do internetu i rozpoczął połączenie głosowe w Usłudze, połączenie takie zostanie przerwane.
    7. Dostawca informuje, że treści licencji, na podstawie których udostępniane są w ramach Aplikacji utwory (w tym programy komputerowe) podmiotów trzecich, dostępne są w zakładce licencje.
  2. Warunki korzystania
    1. Osobami uprawnionymi do skorzystania z Aplikacji są osoby, które:
      1. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
      2. posiadają urządzenie z zainstalowanym mobilnym systemem operacyjnym Android lub iOS (dalej lub wcześniej jako „Urządzenie”; aktualna lista wersji systemów operacyjnych jest dostępna w opisie usługi na stronie https://www.premium-support.orange.pl/
      3. pobrały Aplikację, zgodnie z niniejszym Regulaminem, na swoje Urządzenie, oraz
      4. przy pierwszym uruchomieniu Aplikacji na swoim Urządzeniu zaakceptowały Regulamin Aplikacji,
      5. posiadają login i hasło do Usługi nadany zgodnie z regulaminem Usługi i umową o korzystanie z Usługi.
    2. Użytkownik może w dowolnym momencie wyłączyć Aplikację poprzez wylogowanie się z niej, albo usunąć Aplikację z Urządzenia poprzez opcje systemu operacyjnego dostępnego na Urządzeniu.
    3. Dostawca informuje, że w razie próby wykonania połączeń na numery alarmowe w Aplikacji, połączenia takie mogą zostać wykonane nie poprzez Usługę, ale poprzez połączenie głosowe w sieci operatora komórkowego, w zasięgu której będzie znajdował się telefon Użytkownika. Żeby móc najlepiej skorzystać z połączeń na numery uznawane w danym kraju za numery alarmowe Dostawca rekomenduje, aby wykonać połączenie na numery alarmowe na Urządzeniu nie poprzez Aplikację, a poprzez standardowe oprogramowanie na Urządzeniu służące do połączeń w sieci komórkowej. Dostawca zwraca uwagę, że przy korzystaniu z Aplikacji za granicą próby wykonania poprzez Aplikację połączeń na numery uznawane w danym kraju za numery alarmowe mogą doprowadzić do niewykonania danego połączenia lub do skierowania takiego połączenia nie na numery alarmowe w kraju, w którym Użytkownik przebywa, ale na numery polskie.
    4. Jakość połączeń głosowych oraz wideo jest uzależniona od pasma transmisji danych, z której Państwo korzystacie. Dla zapewnienia dobrej jakości połączeń głosowych powinni Państwo zapewnić pasmo co najmniej 100kb/s dla pojedynczego połączenia. Dla zapewnienia jakości HD dla połączeń video powinni Państwo zapewnić pasmo co najmniej 1800kb/s. Nie ponosimy odpowiedzialności za spadek jakości wynikający z niedotrzymania parametrów transmisji danych.
  3. Koszty
    1. Korzystanie z Aplikacji i Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie nie wiąże się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek opłat, za wyjątkiem:
      1. opłat z tytułu dostępu do Internetu (transferu danych) w sieci Wi-Fi lub w sieci komórkowej - zgodnie z warunkami określonymi przez dostawcę usługi dostępu do internetu,
      2. kosztów Usługi określonych przez Dostawcę w umowie o świadczenie usługi Biznesowa Komunikacja Orange.
  4. Odpowiedzialność Dostawcy
    1. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności:
      1. za niedziałanie Aplikacji z powodu siły wyższej;
      2. za korzystanie z Aplikacji przez Użytkownika w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem lub przepisami prawa;
      3. za przypadki nieuprawnionej ingerencji Użytkownika w Aplikację, jej algorytmy lub kod źródłowy.
  5. Odpowiedzialność Użytkownika
    1. Użytkownik zobowiązany jest korzystać z Aplikacji zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa i nie dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
    2. Niezależnie od stworzenia zabezpieczeń połączenia poprzez Aplikację zapewnionych przez Dostawcę, Dostawca informuje, że środki techniczne używane do zabezpieczenia przez Dostawcę są zgodne z dobrą praktyką na rynku, lecz nie mogą gwarantować całkowitego bezpieczeństwa w związku ze szczególnymi zagrożeniami związanymi z elektronicznym charakterem komunikacji poprzez Aplikację, w przypadku np. ataku hackerów lub obecnością wirusów na Urządzeniu Użytkownika. Dlatego wskazane jest, aby Użytkownik korzystając z Aplikacji, zadbał także o ochronę własnych urządzeń, danych i oprogramowania, w tym przed zagrożeniem wirusowym.
  6. Warunki reklamacji
    1. Reklamacje związane z niewłaściwym działaniem Usługi należy kierować do Dostawcy zgodnie z regulaminami Usługi, w określonym przez Dostawcę trybie reklamacji dotyczących niewłaściwego wykonania usług telekomunikacyjnych.
    2. Poniżej określone są zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących niewłaściwego działania Aplikacji, innych niż te określone w punkcie 7.1. (tj. niedotyczące działania Usługi):
      Użytkownik może zgłaszać reklamacje w formie wskazanej w regulaminie usługi.
      1. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, oraz opis i powód reklamacji.
      2. Złożone przez Użytkowników reklamacje będą rozpatrywane przez Dostawcę nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
      3. Użytkownik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji poprzez drogę mailową na adres e-mail kontaktowy wskazany w reklamacji najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji przez Dostawcę.
      4. Decyzja Dostawcy co do zgłoszonej reklamacji zamyka procedurę reklamacyjną, co w żaden sposób nie pozbawia Użytkownika możliwości dochodzenia uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  7. Dane kontaktowe Dostawcy

    Orange Polska Spółka Akcyjna z siedzibą i adresem w Warszawie (02-326) przy Al. Jerozolimskich 160, e-mail: BiznesowaKomunikacjaOrange@orange.com

  8. Postanowienia końcowe
    1. Regulamin podlega prawu polskiemu.
    2. Niniejszy Regulamin jest dostępny w ramach Aplikacji, a także w siedzibie Dostawcy oraz na stronie internetowej pod adresem https://www.premium-support.orange.pl/
    3. Regulamin obowiązuje od dnia 15.09.2017 r.