Link do strony logowania: Serwis WWW
Korzystając z usług Serwisu WWW można uzyskać informacje na temat:
• danych osobowych i adresowych uczestnika Programu
• osoby/osób uposażonych,
• liczby jednostek rozrachunkowych na rachunku składki podstawowej,
• liczby jednostek rozrachunkowych na rachunku składki dodatkowej,
• salda na rachunku składki podstawowej,
• salda na rachunku składki dodatkowej,
• łącznego salda rachunków,
• historii transakcji zarejestrowanych na rachunku,
• ostatniej wyceny jednostki rozrachunkowej,
• historycznej wyceny jednostki rozrachunkowej,
• ostatniego udanego i nieudanego logowania do serwisu.
Zalogowanie się do Serwisu WWW wymaga podania numeru Klienta oraz hasła dostępu. Numer Klienta znajduje się w wysyłanej przez Fundusz corocznie Informacji o środkach znajdujących się na rachunku członka Funduszu.
Aby aktywować dostęp do Serwisu WWW należy skontaktować się z Infolinią Funduszu pod numerem 22 640 09 49. W celu autoryzacji należy podać konsultantowi swój numer PESEL oraz numer Klienta w Funduszu lub numer rachunku składki podstawowej w Funduszu.
Numer Klienta znajduje się w wysyłanej przez Fundusz corocznie Informacji o środkach znajdujących się na rachunku członka Funduszu oraz jest zamieszczony w serwisie „O mnie” w zakładce „Ja w firmie” (dostępny dla pracowników).
Hasło dostępu zostanie wygenerowane na podstawie wniosku zgłoszonego podczas kontaktu z Infolinią. Hasło jest dostarczane za pośrednictwem SMS.
W ramach Serwisu WWW każdy uczestnik Programu może uruchomić także usługę Skrzynki Pocztowej.
Szczegółowe zasady korzystania z Serwisu WWW oraz Skrzynki Pocztowej zostały określone w „Warunkach użytkowania Serwisu internetowego WWW Pracowniczego Funduszu Emerytalnego Orange Polska".