• Informacji rocznej (na którą składają się: Informacja o środkach znajdujących się na rachunku członka Funduszu Informacja o świadczeniu emerytalnym oraz Informacja o dokonanych w ostatnim roku wypłatach ratalnych,);
• Informacji „na żądanie” ze stanem rachunku uczestnika Programu,
• Potwierdzenia otwarcia Rachunku Collect dla wpłat składki dodatkowej po ustaniu stosunku pracy,
• Informacji dotyczącej uczestnika pracowniczego programu emerytalnego wysyłanej po dokonaniu przez uczestnika wypłaty albo wypłaty transferowej (jeżeli uczestnik wskaże taki tryb wysyłki Informacji w złożonej dyspozycji).
Plik .pdf jest dostarczany do zakładki „Skrzynka pocztowa” w Serwisie WWW. Skorzystanie z usługi nie wymaga podawania adresu mailowego. Usługa pozwala na przyspieszenie przekazywania Informacji, łatwe archiwizowanie otrzymywanych danych, jest przy tym oszczędna i przyjazna dla środowiska.
Szczegółowe zasady korzystania z Serwisu WWW oraz Skrzynki Pocztowej zapisane są w „Warunkach użytkowania Serwisu internetowego WWW Pracowniczego Funduszu Emerytalnego Orange Polska".
Jak zamówić dostęp do usługi „Skrzynka pocztowa”?
W przypadku posiadania dostępu do Serwisu WWW należy:
• zalogować się do Serwisu WWW,
• wybrać zakładkę „Skrzynka pocztowa”
• aktywować usługę.
Link do strony logowania do Serwisu WWW jest tutaj
W przypadku braku dostępu do Serwisu WWW należy:
• zadzwonić na Infolinię Funduszu (22 640 09 49)
• wybrać tonowo „0”, by połączyć się z konsultantem
• w celu identyfikacji podać mu swój PESEL oraz numer Klienta (jest wskazany w Informacji rocznej) lub numer rachunku składki podstawowej
• zamówić aktywację dostępu do Serwisu WWW wraz z usługą „Skrzynka Pocztowa”
Numer Klienta znajduje się w wysyłanej przez Fundusz corocznie Informacji o środkach znajdujących się na rachunku członka Funduszu oraz jest zamieszczony w serwisie „O mnie” w zakładce „Ja w firmie” (dostępny dla pracowników).