- orange.pl
- Dla Ciebie
- Obsługa
- Zarządzanie kontem
- Reklamacje
- Reklamacje usług elektronicznych
Reklamacje usług elektronicznych
Jak mogę złożyć reklamacje od produktów/subskrypcji zakupionych przez Zamów z Orange od firm zewnętrznych?
Produkty zakupione przez Ciebie w ramach usługi Zamów z Orange od firm zewnętrznych to np. gra w serwisie Kinguin i Wargaming, czy rozrywka w serwisie VOD.pl lub Fashion.tv.
-
Aktywację takich produktów/subskrypcji potwierdzasz poprzez wpisanie otrzymanego SMS-em kodu PIN.
- Tym samym nieświadoma aktywacja nie jest możliwa – reklamacje w tym zakresie są niezasadne.
- W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi wyłączając subskrypcję przez Mój Orange.
Jak mogę złożyć reklamację do usług działających pod marką Orange zakupionych przez Zamów z Orange?
Usługi działające pod marką Orange, które możesz zamówić w ramach usługi Zamów z Orange to np. usługa Gdzie Jest Dziecko, Chroń Dzieci w Sieci, Nawigacja Orange czy Cybertarcza (mobilna).
- Aktywacja takich usług następuje:
- na podstawie podpisanej umowy / aneksu lub
- poprzez wysyłkę SMS w odpowiedzi na uruchomioną kampanię zachęcającą do aktywacji usługi lub
- przez samodzielne uruchomienie w Mój Orange.
- Tym samym nieświadoma aktywacja nie jest możliwa.
- W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi wyłączając ją przez Mój Orange.
- Reklamację możesz zgłosić na dedykowanej infolinii lub bezpośrednio w Mój Orange:
Gdzie Jest Dziecko Oko na Dom, Gdzie jest Auto, GeoRandka |
Dedykowana infolinia Orange GJD: Telefon:+48 91 469 6039 |
Chroń Dzieci w Sieci |
Dedykowana infolinia Orange CHDwS: Telefon: +48 22 1221050 |
Nawigacja Orange |
Dedykowana infolinia Orange Nawigacja: Telefon:+48 22 5009466 |
Znajdźmy się |
Dedykowana infolinia Orange Znajdźmy się: Telefon: +48 91 8854357 Mail: orange@znajdzmysie.pl |
Cybertarcza (mobilna) |
Ogólna infolinia Orange: Telefon: 510100100 Czat dostępny na www.orange.pl lub w Mój Orange |
Jak mogę złożyć reklamację do produktów zakupionych w serwisach zewnętrznych poprzez płatność Dolicz do rachunku Orange?
Produkty z serwisów zewnętrznych:
- Google Play
- Microsoft Store
- Apple Store
- Mobilet
- SKYCASH
- Player
- Narzędzie „Dolicz do rachunku w Orange” to alternatywa dla płatności kartą kredytową czy przelewu elektronicznego przy zakupach w Internecie.
- Aby skorzystać z tego narzędzia musisz:
- posiadać aktywne konto w danym sklepie/ serwisie,
- wybrać w ustawieniach konta w sklepie domyślną metodę płatności na rachunku Orange.
- Tym samym nieświadoma aktywacja nie jest możliwa - reklamacje w tym zakresie są niezasadne.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jeśli masz wątpliwości co do zakupu lub dodatkowe pytania o zakupiony produkt możesz skontaktować się z nami lub bezpośrednio ze sklepem: