* 100 lub 510 100 100 - jeśli jesteś klientem indywidualnym lub
* 500 lub 510 600 600 - jeśli jesteś klientem biznesowym.
Ważne
Raty i bieżące faktury spłacaj terminowo, aby Twoje usługi pozostały aktywne.
Jeśli nie wpłacasz rat na oryginalnych drukach, to konieczne wpisz numer faktury. Dzięki temu prawidłowo rozliczymy wpłaty i zapobiegnie to zerwaniu planu ratalnego.
Jeśli raty doliczamy do faktur, a Ty wcześniej je spłacisz, to:
nadal będziemy je naliczać w kolejnych fakturach,
wysokość rat pozostanie bez zmian,
skrócimy jedynie okres ich spłaty.
2.
Co się stanie, gdy nie zapłacę rat lub bieżącej faktury w terminie?
Możemy zablokować Twoje usługi.
Naliczymy odsetki.
Nie będzie można ponownie rozłożyć płatności na raty lub przedłużyć terminu płatności do czasu spłaty należności, które wynikają z rat lub prolongaty.
3.
Dlaczego nie mogę rozłożyć płatności na raty?
Nie rozłożysz zaległości na raty, jeśli np.:
nie zostały dotrzymane wcześniejsze ustalenia:
zadeklarowany termin spłaty,
nie są spłacone zobowiązania, które wynikają z rat, prolongat,
wniosek dotyczy rat, prolongat kolejnych dokumentów lub tych, które są już objęte ratami, prolongatą,
odmówiliśmy już rat lub prolongat,
należności są w obsłudze firmy windykacyjnej, która z nami współpracuje lub sprzedaliśmy wierzytelności,
kwota raty jest mniejsza niż 25 zł.
nie otrzymaliśmy od Ciebie wpłaty, która przekracza 30 zł.