Dlaczego potrzebujesz SBC?
Ostatnie miesiące przyniosły zmiany w kontekście komunikacji biznesowej. Na rynku pojawiło się wiele usług, które mają wspierać pracowników w sprawnej wymianie informacji.
Jeśli prowadzisz własny biznes lub jesteś odpowiedzialny za komunikację w firmie, w której pracujesz z pewnością zetknąłeś się z aplikacjami adresującymi nowe metody współpracy i komunikacji. Te rozwiązania stały się „must have” w dużej części firm podczas niestabilnej sytuacji pandemicznej. Co więcej, obecnie wielu pracowników nie wyobraża sobie już funkcjonowania bez tych technologii.
Prognozy sprzed kilku lat analityków rynku telekomunikacyjnego stały się rzeczywistością w ciągu zaledwie kilku tygodni. I wiele wskazuje na to, że zmiany stały się trwałym elementem funkcjonowania biznesu.
Zespoły rozproszone – jakie wybrać narzędzia
Trwające pandemia przyczyniła się do wytworzenia nowej grupy pracowników, którzy są członkami zespołów zdalnych oraz rozproszonych (działających w dużych odległościach geograficznych). Nowi użytkownicy wnieśli na rynek specyficzne potrzeby.
Jednocześnie ci, którzy sądzą, że do efektywnej pracy z domu wystarczy skrzynka mailowa i komunikator są w błędzie. Nasze domowe biura to prawdziwe centra dowodzenia. Dlatego warto wybierać produkty cyfrowe, które oferują kompatybilność, wielozadaniowość oraz niezawodność podczas ich używania. Jednym słowem, mają wspierać użytkowników w złożonych zadaniach, wykonywanych w domu.
Rozwiązanie Microsoft Teams – nie tylko komunikator
Z popularnymi „Teamsami” z pewnością wielu z nas miało już styczność. Orange Polska z powodzeniem dostarcza licencje Microsoft oraz niezbędne wsparcie pozwalające na rozpoczęcie pracy z aplikacją Microsoft Teams ale także niezbędne elementy pozwalające na komunikację za pomocą tego narzędzia – w tym serwery SBC, które mogą służyć jako nowoczesne „centra komunikacji” w firmie obsługując dowolne systemy telefoniczne.
Zapewnia nie tylko telefonię dla MS Teams, ale również na integrację i uruchomienie w ramach jednego rozwiązania od Orange innych usług głosowych w oparciu o chmurę (UCaaS). Mówimy tutaj o rozwiązaniach dla call center od Genesys, aplikacji Zoom czy systemach do telefonii i komunikacji Rainbow. Co więcej, użytkownik może także korzystać z usługi z poziomu okna przeglądarki jako witryna www (WebRTC)
SBC – niezbędne dla zaawansowanych usług medialnych
Dostarczane przez nas usługa są oparte na technologii SBC od niezawodnych partnerów. Gwarantuje to zapewnienie kompatybilności oraz możliwości zintegrowania systemów telekomunikacyjnych (jak Cisco czy Unify) w jednym narzędziu. Nie mniej istotne jest również bezpieczeństwo.
Technologia SBC chroni przed atakami z zewnątrz kanał audio oraz video (w tym identyfikację pakietów, analizę zachowania i kontrolę ruchu). Użytkownicy mają także pewność, że system wyposażony w SBC będzie kontrolować obciążenie systemów i sieci, niwelując zatory i opóźnienia w połączeniu.
Być „w kontakcie” nabrało zupełnie innego znaczenia. Chcemy „być”, a pełne zaangażowanie mają zapewnić nam niezawodne, bezpieczne systemy.