Zdalna pomoc informatyczna online, jakiej szukasz
Nowe usługi wsparcia technicznego zmieniają sposób, w jaki firmy mogą rozwiązywać problemy związane z działaniem krytycznej infrastruktury IT. Najskuteczniejszym i najszybszym sposobem na wyeliminowanie usterek w obrębie krytycznego sprzętu jest zdalna pomoc informatyczna.
Zdalna pomoc informatyczna umożliwia wykwalifikowanym informatykom rozwiązywanie problemów technicznych związanych z firmową infrastrukturą informatyczną, nie wymagając fizycznego dostępu do urządzeń wymagających pomocy. Wszystko to odbywa się zdalnie.
Pomoc informatyczna online 24 h zapewnia również możliwość monitorowania systemów i przeprowadzania diagnostyki w czasie rzeczywistym. Personel techniczny nie musi podróżować do siedziby firmy ani walczyć z czasem, aby szybko usunąć awarię. Zamiast tego może uzyskać dostęp do urządzenia zdalnie, szybko zdiagnozować problem i bez przeszkód wdrożyć odpowiednie rozwiązanie.
Oprogramowania do obsługi zdalnej nie należy mylić z oprogramowaniem do zdalnego pulpitu, chociaż oba rozwiązania mają wspólną zasadę działania. Podstawową różnicą między tymi typami oprogramowania jest rozszerzona funkcjonalność oferowana przez pomoc informatyczną online.
Oprogramowanie do obsługi zdalnej może być używane jako samodzielna aplikacja, choć niektóre usługi umożliwiają integrację z wewnętrznymi systemami do zarządzania IT. Działy pomocy technicznej używają oprogramowania do obsługi zdalnej jako części stosu technologicznego, aby zwiększyć swoje możliwości pomocy klientom.
Jakie problemy informatyczne jesteśmy w stanie rozwiązać?
Internetowa pomoc informatyczna Orange powstała, aby umożliwić klientom łatwe rozwiązywanie problemów technicznych i usterek – bez potrzeby odwiedzania salonów operatora czy serwisów komputerowych.
Pomocą konsultantów objęte mogą być nie tylko smartfony, laptopy i tablety kupione w Orange, ale również te nabyte u innych dostawców. Doświadczony zespół techników każdego dnia rozwiązuje różnorodne problemy IT. Poznaj listę najczęstszych usterek!
„Nie mogę się zalogować!”
Brak możliwości zalogowania się do komputera lub urządzenia mobilnego może być niezwykle frustrujący, zwłaszcza w okresach dużego ruchu. Ale pomoc informatyczna online pomoże odzyskać, a nawet zresetować hasło!
Niebieski ekran śmierci
Niebieski ekran śmierci (ang. BSoD) związany jest z błędem sterownika lub defektem oprogramowania niskiego poziomu odpowiedzialnego za polecenia procesora w jądrze systemu. Jeśli ponowne uruchomienie systemu nie pomaga, internetowa pomoc informatyczna Orange z pewnością rozwiąże problem.
Kontaktując się z zespołem wsparcia technicznego, warto powiedzieć, jakie operacje były wykonywane na urządzeniu tuż przed pojawieniem się BSoD. Dzięki temu przyczyna błędu może zostać szybciej zlokalizowana.
Usunięcie ważnych plików
Posiadanie skutecznych narzędzi do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania po awarii jest niezbędne dla zapewnienia ciągłości biznesowej i maksymalizacji produktywności. Każdemu jednak może zdarzyć się przypadkowe usunięcie ważnego pliku. Pomoc informatyczna online 24h powinna być w stanie pomóc go odzyskać (o ile nie doszło do jego nadpisania).
Powolne działanie komputera
Wirusy i złośliwe oprogramowanie mogą znacząco spowolnić działanie komputera. Jeśli podejrzewasz, że Twoje urządzenie mogło paść ofiarą cyberprzestępców, natychmiast skontaktuj się z naszą pomocą informatyczną dla firm. Oczywiście absolutną podstawą jest posiadanie skutecznego rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego w celu ochrony urządzeń i zapobiegania cyberatakom.
Powolne ładowanie stron internetowych
Niska prędkość internetu może być spowodowana kilkoma czynnikami, w tym:
- zbyt dużą odległością od routera (w przypadku połączenia bezprzewodowego),
- przestarzałym modelem routera wi-fi,
- tymczasowymi problemami technicznymi po stronie dostawcy usług szerokopasmowych.
Telefoniczna pomoc informatyczna jest w stanie rozwiązać większość problemów z firmową siecią i wydać zalecenia dotyczące jak najlepszej optymalizacji łączności z internetem.
Port USB nie jest rozpoznawany
Wiele problemów zgłaszanych pomocy technicznej IT dotyczy sytuacji, w której komputer nie rozpoznaje urządzenia z magistralą Universal Serial Bus (USB). Internetowa pomoc informatyczna Orange pomoże w znalezieniu przyczyny błędu i określeniu możliwych rozwiązań.
Jak przebiega pomoc informatyczna online?
Zespół pomocy informatycznej online od Orange składa się z wykwalifikowanych i kompetentnych konsultantów, którzy mogą pomóc rozwiązać najbardziej skomplikowane problemy z komputerem.
Oferuje stałe wsparcie techniczne nawet przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu (w zależności od wybranego pakietu wsparcia). Zwykle możesz od razu porozmawiać z ekspertem, bez długiego czasu oczekiwania.
Pomoc przebiega na dwa różne sposoby – w zależności od stopnia skomplikowania problemu możesz skorzystać z pomocy telefonicznej lub usługi zdalnego dostępu. W Orange zyskujesz także możliwość umówienia się na osobistą wizytę technika IT pod wskazanym adresem.
Wsparcie telefoniczne
Wsparcie telefoniczne uzyskasz, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 800 600 800. Nie musisz korzystać z urządzeń zakupionych w Orange – konsultanci oferują pomoc informatyczną wszystkim osobom, które posiadają już jedną z usług pomarańczowego operatora.
Technicy będą w stanie pomóc w rozwiązaniu podstawowych problemów technicznych, które dotyczą m.in. logowania się do systemu lub aplikacji, aktualizacji oprogramowania czy działania sieci internetowej.
Zdalna pomoc w problemach z oprogramowaniem
Zdalna pomoc informatyczna polega na łączeniu się z urządzeniem klienta bezpośrednio z centrum wsparcia technicznego przy wykorzystaniu specjalnego oprogramowania oraz łącza internetowego.
Aby mieć zachowaną gwarancję bezpieczeństwa i poufności zgromadzonych na urządzeniu danych, samą łączność przeprowadza się za zgodą klienta. Jest to najszybszy sposób na usunięcie awarii oraz rozwiązywanie spraw technicznych związanych z obsługą bardziej złożonych funkcji oprogramowania.
Wizyta informatyka w firmie klienta
Jeśli wsparcie telefonicznie i zdalna pomoc nie wystarczą do rozwiązania problemu technicznego, można umówić się na wizytę informatyka Orange. Czas oczekiwania to maksymalnie 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu. W przypadku konieczności zabrania sprzętu do serwisu klient otrzymuje urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach. Stacjonarna pomoc informatyczna dla firm dostępna jest w wariancie usługi Wsparcie IT – pełne.
Zalety pomocy informatycznej online
Specjalistyczna wiedza i doświadczenie profesjonalnego zespołu zarządzającego infrastrukturą IT mogą znacznie pomóc w zapewnieniu płynnego działania codziennych operacji i usług. Poznaj najważniejsze zalety związane z wykorzystaniem zdalnej pomocy informatycznej!
Kompletne wsparcie techniczne za ułamek kosztów
Outsourcing wsparcia IT ma wiele zalet, w tym wpływ na zyski i koszty ogólne. Podczas gdy zatrudnienie wewnętrznego specjalisty IT może kosztować roczną pensję plus świadczenia, outsourcing zapewnia firmie i pracownikom dostęp do zespołu kompetentnych ekspertów, który służy pomocą na miejscu i zdalnie – za ułamek tych kosztów.
Oszczędność czasu
Internetowa pomoc informatyczna oszczędza czas, ponieważ nie musisz od razu umawiać się na spotkanie z technikiem IT, który przyjdzie do Twojego biura. Eksperci dokładnie wiedzą, jak rozwiązać wszelkie problemy, które mogą wystąpić z komputerem czy siecią. W większości przypadków technicy będą w stanie Ci pomóc w ciągu kilkunastu lub kilkudziesięciu minut.
Zwiększona produktywność
Problemy w obrębie infrastruktury IT mogą negatywnie wpłynąć na produktywność Twojego zespołu. Usługi zdalnego wsparcia IT umożliwiają szybkie rozwiązywanie usterek i awarii, dzięki czemu działalność biznesowa firmy przebiega płynnie. Korzystanie z pomocy informatycznej przez telefon pozwala również w pełni skoncentrować się na zadaniach o znaczeniu krytycznym bez rozpraszania uwagi.
Zdalna Pomoc IT online w firmie
Większość właścicieli firm rozumie potrzebę korzystania z pomocy profesjonalnego personelu IT. Sieci komputerowe i operacje online stały się niezbędnymi czynnikami prowadzenia nowoczesnego biznesu, a technologie te wymagają zaawansowanego wsparcia dla celów produktywności i bezpieczeństwa. Jeżeli szukasz wyszkolonych specjalistów IT, którzy zapewnią zdalne wsparcie techniczne, pomoc informatyczna od Orange jest tym, czego potrzebujesz!
Zamów pomoc informatyczną online
Orange świadczy usługi wsparcia technicznego IT dostosowane do indywidualnych potrzeb. Specjalizuje się w świadczeniu usług zdalnego wsparcia IT 24/7 dla firm w całym kraju. Wykwalifikowani technicy posiadają rozległą wiedzę na temat systemów operacyjnych, baz danych, programowania aplikacji, bezpieczeństwa i sieci, a także zapewniają skuteczną pomoc informatyczną za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.
Zdalna Pomoc IT Orange pomaga świadczyć nieprzerwane usługi wszystkim Twoim klientom. Skontaktuj się z ekspertami Orange już dziś, aby osobiście przekonać się o wszystkich zaletach zdalnego wsparcia IT! Wybierz wariant usługi, który najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom. Dostęp do pomocy informatycznej możesz uzyskać już za 15 zł miesięcznie!