Firma online
Jak reklamować firmę, ale się nie zrujnować
Współczesny konsument nie chce tracić czasu na reklamy produktów, które go nie interesują. Docenia za to marki, które dobrze odczytują […]
Firma online
Aplikacje hybrydowe, progresywne i natywne: które z nich są lepsze?
Urządzenia mobilne odpowiadają za około połowę całego światowego ruchu internetowego. W związku z tym priorytetowym wyzwaniem dla organizacji staje się […]
Firma online
Redukcja śladu węglowego – korzyść dla firmy i planety
We współczesnym biznesie termin „zrównoważony rozwój” to coś więcej niż przelotny trend. Liczne badania wskazują, że redukcja śladu węglowego może […]
Firma online Instytucje publiczne
Ekonomia współdzielenia w biznesie – chwilowy trend czy model przyszłości?
Podejście „korzystać zamiast posiadać” zawojowało rynek konsumencki, ułatwiając m.in. podróżowanie. Jednak model ekonomii współdzielonej ma nie mniejszy wpływ także na […]
Firma online
Elastyczna transformacja miejsca pracy
Ponad 90 procent przedsiębiorców uważa, że efektywność pracy zdalnej jest dobra lub bardzo dobra – tak wynika z badania PARP. […]
Firma online
Digital Humans, czyli nowe oblicze obsługi klienta
Cyfrowi ludzie, kiedyś uważani za futurystyczną wizję rodem z fantastyki naukowej, teraz stają się rzeczywistością. Pozwalają dowiedzieć się więcej o […]
Firma online Multimedia
10 zasad bezpieczeństwa mobilnego przedsiębiorcy
Czasem wystarczy chwila nieuwagi podczas podróży służbowej czy odpisywania na e-mail w kawiarni, by stracić bezcenne firmowe dane, nierzadko razem […]
Firma online
Oszczędzanie energii w firmie
Ograniczenie zużycia energii jest niezbędne dla maksymalizacji zysków każdej organizacji – zwłaszcza z segmentu MŚP. Przy rosnących rachunkach za energię […]
Firma online
Deep tech zmienia oblicze biznesu i świata
Deep tech to technologie, których poszukują Amazon, Google i Apple. Innowacyjne rozwiązania są przyszłością firm i szansą na jeszcze większą […]