Wsparcie IT dla firm – tanio i skutecznie
Firma online 4 września 2022 2 minuty czytania

Wsparcie IT dla firm – tanio i skutecznie

W ciągu ostatniej dekady usługi outsourcingowe stały się znacznie bardziej dostępne dla małych firm. Czym jest outsourcing? To posiłkowanie się wiedzą ekspertów bez konieczności ich zatrudniania. Teraz masz szansę zdjąć sobie z głowy problemy komputerowe w firmie i zlecić je fachowcom. Jak? O tym poniżej.

Mimo że taki rodzaj współpracy nadal najczęściej kojarzy się z drogimi kontraktami pomiędzy największymi korporacjami, dziś niemal każda firma może korzystać z modelu, w którym część zadań i odpowiedzialności jest przekazywana innemu przedsiębiorstwu. W ten sposób korzysta się nie tylko z porad specjalistów, ale ma się także możliwość zapłaty za kupowane rozwiązania w formie abonamentu, przy okazji obniżając dotychczas ponoszone koszty.

Problemy z IT? Wsparcie IT dla firm już od 15 zł za miesiąc!

Dzięki usłudze Wsparcie IT dla firm użytkownicy mają zapewnioną swobodę i elastyczność pracy, ponieważ to eksperci Orange zadbają o to, aby objęty kontraktem serwisowym sprzęt pozostawał zawsze sprawny, a problemy użytkowników z oprogramowaniem rozwiązywane były jak najszybciej. Ale o elastyczności pomyślano także w odniesieniu do osób, które będą decydować o zakupie tej usługi dla pracowników firmy. Dlatego przygotowano dla nich kilka opcji.

Usługą Wsparcie IT dla firm mogą być objęte komputery i tablety – zarówno kupione w Orange (pakiet Wsparcie IT Rozszerzone), jak i posiadane już przez klienta (pakiety Wsparcie IT Podstawowe oraz Wsparcie IT Pełne).

Pełna wersja usługi różni się od podstawowej tym, że w przypadku problemów ze sprzętem klient może liczyć na wizytę informatyka w siedzibie firmy w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Gwarantuje on wyeliminowanie usterki bądź zapewni sprzęt zastępczy, jeśli uszkodzony komputer lub tablet musi trafić do serwisu. W wersji podstawowej usługi Wsparcie IT zapewniona jest tylko pomoc w formie zdalnej, zaś serwisowanie sprzętu leży w gestii jego użytkownika.

wit

Pomoc techniczna – nie tylko sprzęt

W ramach usługi Wsparcie IT dla firm opieką objęty jest nie tylko sprzęt, ale także zainstalowane w nim oprogramowanie. Inżynierowie Orange gwarantują pomoc techniczną w rozwiązywaniu problemów z systemem operacyjnym, instalacją aplikacji oraz ich obsługą.

Wśród wspieranych systemów operacyjnych są Windows 7/8/10, a także Android 4.4 (lub nowszy) oraz iOS 6 (lub nowszy). W przypadku pełnego wsparcia usługą pomocy objęte są także różne dystrybucje systemu Linux. W ramach wykupionych usług Wsparcie IT konsultanci Orange mogą pomóc w obsłudze popularnych pakietów biurowych (Microsoft Office, Open Office, Lotus Symphony) – zawartych w nich edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, aplikacji do tworzenia prezentacji multimedialnych czy agentów do obsługi poczty elektronicznej.

Pomoc techniczna obejmuje również wszystkie popularne przeglądarki internetowe i oprogramowanie antywirusowe oraz wybrane aplikacje do współużytkowania zasobów/dokumentów (SharePoint i OneDrive), a także narzędzia do komunikacji (Skype for Business, a w pełnej opcji usługi także Lync).

Nieoczywiste korzyści

Abonamentowa formuła rozliczania, zapewniana w ramach usługi Wsparcie IT dla firm, ma przewagę nad tradycyjną formą opłat za tego typu usługi. Wyeliminowane są stałe koszty zatrudniania informatyków i związane z tym wypłacanie wynagrodzeń. Ma to szczególne znaczenie w przypadku firm wielooddziałowych.

One najszybciej odczują korzyści płynące z usługi Wsparcie IT dla firm, bowiem nie będą musiały zatrudniać informatyków w każdym z oddziałów, jako że pomoc w pakiecie rozszerzonym oraz pełnym jest świadczona na terenie całej Polski.

Jeżeli firma zdecyduje się na kupno sprzętu na raty w Orange, unika wówczas jednorazowego, wysokiego kosztu inwestycji, konieczności brania kredytu (i związanego z tym blokowania zdolności kredytowej), zostawia więc sobie możliwość wzięcia kredytu na inne, priorytetowe dla działalności projekty. Ponosi niewielkie koszty, a zyskuje profesjonalne wsparcie i zagwarantowany czas reakcji na problemy.

Zainteresowany? Sprawdź ofertę!

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Backup danych w firmie – czy 1TB wystarczy?

    Backup danych w firmie – czy 1TB wystarczy?
    Backup danych w firmie – czy 1TB wystarczy?
    Firma online 5 lutego 2025

    Firma online

    Backup danych w firmie to podstawa ochrony przed utratą istotnych informacji – niezależnie od tego, czy wybierasz lokalny backup danych, […]

  • Jak hosting pomaga małym firmom zdobywać klientów online?

    Jak hosting pomaga małym firmom zdobywać klientów online?
    Jak hosting pomaga małym firmom zdobywać klientów online?
    Firma online 29 stycznia 2025

    Firma online

    Polscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że obecność firmy w internecie to konieczność. Skuteczne zdobywanie klientów online wymaga jednak przemyślanego działania […]

  • Wywiad. Do czego jest zdolna nowa technologia?

    Wywiad. Do czego jest zdolna nowa technologia?
    Wywiad. Do czego jest zdolna nowa technologia?
    Firma online 20 stycznia 2025

    Firma online

    Jedna z polskich firm trenuje amerykańską policję, korzystając z wirtualnej rzeczywistości, inna buduje własne rozwiązania AI. Rozwój technologiczny kreuje nowe […]

  • Wywiad. Czatboty i voiceboty – rozwiązanie dla każdej firmy

    Wywiad. Czatboty i voiceboty – rozwiązanie dla każdej firmy
    Wywiad. Czatboty i voiceboty – rozwiązanie dla każdej firmy
    Firma online 16 stycznia 2025

    Firma online

    Nie tylko e-commerce czy bankowość, ale też branże medyczna, edukacyjna i przemysłowa dostrzegają zalety korzystania z czatbotów i voicebotów. Jeszcze […]