Wsparcie IT dla firm – tanio i skutecznie
W ciągu ostatniej dekady usługi outsourcingowe stały się znacznie bardziej dostępne dla małych firm. Czym jest outsourcing? To posiłkowanie się wiedzą ekspertów bez konieczności ich zatrudniania. Teraz masz szansę zdjąć sobie z głowy problemy komputerowe w firmie i zlecić je fachowcom. Jak? O tym poniżej.
Mimo że taki rodzaj współpracy nadal najczęściej kojarzy się z drogimi kontraktami pomiędzy największymi korporacjami, dziś niemal każda firma może korzystać z modelu, w którym część zadań i odpowiedzialności jest przekazywana innemu przedsiębiorstwu. W ten sposób korzysta się nie tylko z porad specjalistów, ale ma się także możliwość zapłaty za kupowane rozwiązania w formie abonamentu, przy okazji obniżając dotychczas ponoszone koszty.
Problemy z IT? Wsparcie IT dla firm już od 15 zł za miesiąc!
Dzięki usłudze Wsparcie IT dla firm użytkownicy mają zapewnioną swobodę i elastyczność pracy, ponieważ to eksperci Orange zadbają o to, aby objęty kontraktem serwisowym sprzęt pozostawał zawsze sprawny, a problemy użytkowników z oprogramowaniem rozwiązywane były jak najszybciej. Ale o elastyczności pomyślano także w odniesieniu do osób, które będą decydować o zakupie tej usługi dla pracowników firmy. Dlatego przygotowano dla nich kilka opcji.
Usługą Wsparcie IT dla firm mogą być objęte komputery i tablety – zarówno kupione w Orange (pakiet Wsparcie IT Rozszerzone), jak i posiadane już przez klienta (pakiety Wsparcie IT Podstawowe oraz Wsparcie IT Pełne).
Pełna wersja usługi różni się od podstawowej tym, że w przypadku problemów ze sprzętem klient może liczyć na wizytę informatyka w siedzibie firmy w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Gwarantuje on wyeliminowanie usterki bądź zapewni sprzęt zastępczy, jeśli uszkodzony komputer lub tablet musi trafić do serwisu. W wersji podstawowej usługi Wsparcie IT zapewniona jest tylko pomoc w formie zdalnej, zaś serwisowanie sprzętu leży w gestii jego użytkownika.
Pomoc techniczna – nie tylko sprzęt
W ramach usługi Wsparcie IT dla firm opieką objęty jest nie tylko sprzęt, ale także zainstalowane w nim oprogramowanie. Inżynierowie Orange gwarantują pomoc techniczną w rozwiązywaniu problemów z systemem operacyjnym, instalacją aplikacji oraz ich obsługą.
Wśród wspieranych systemów operacyjnych są Windows 7/8/10, a także Android 4.4 (lub nowszy) oraz iOS 6 (lub nowszy). W przypadku pełnego wsparcia usługą pomocy objęte są także różne dystrybucje systemu Linux. W ramach wykupionych usług Wsparcie IT konsultanci Orange mogą pomóc w obsłudze popularnych pakietów biurowych (Microsoft Office, Open Office, Lotus Symphony) – zawartych w nich edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, aplikacji do tworzenia prezentacji multimedialnych czy agentów do obsługi poczty elektronicznej.
Pomoc techniczna obejmuje również wszystkie popularne przeglądarki internetowe i oprogramowanie antywirusowe oraz wybrane aplikacje do współużytkowania zasobów/dokumentów (SharePoint i OneDrive), a także narzędzia do komunikacji (Skype for Business, a w pełnej opcji usługi także Lync).
Nieoczywiste korzyści
Abonamentowa formuła rozliczania, zapewniana w ramach usługi Wsparcie IT dla firm, ma przewagę nad tradycyjną formą opłat za tego typu usługi. Wyeliminowane są stałe koszty zatrudniania informatyków i związane z tym wypłacanie wynagrodzeń. Ma to szczególne znaczenie w przypadku firm wielooddziałowych.
One najszybciej odczują korzyści płynące z usługi Wsparcie IT dla firm, bowiem nie będą musiały zatrudniać informatyków w każdym z oddziałów, jako że pomoc w pakiecie rozszerzonym oraz pełnym jest świadczona na terenie całej Polski.
Jeżeli firma zdecyduje się na kupno sprzętu na raty w Orange, unika wówczas jednorazowego, wysokiego kosztu inwestycji, konieczności brania kredytu (i związanego z tym blokowania zdolności kredytowej), zostawia więc sobie możliwość wzięcia kredytu na inne, priorytetowe dla działalności projekty. Ponosi niewielkie koszty, a zyskuje profesjonalne wsparcie i zagwarantowany czas reakcji na problemy.
Zainteresowany? Sprawdź ofertę!