Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
Komunikacja 24 sierpnia 2021 <1 minuta czytania

Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange

Oferta Biznesowej Komunikacji Orange została skonstruowana tak, by można było dopasować ją do potrzeb konkretnej firmy. Jest elastyczna, uwzględnia różne style pracy, urządzenia i plany taryfowe.

Klienci, wybierając mniejsze firmy, coraz częściej oczekują rozwiązań i udogodnień, które znają ze współpracy z dużymi graczami. Również w zakresie komunikacji biznesowej. Większą dostępność i elastyczność w kontaktach z klientami i partnerami firmy z sektora MŚP mogą osiągnąć dzięki stworzonym do tego celu kompleksowym usługom.

Jednak rozwijając firmę, nieraz dokupujemy sprzęty i usługi online, reagując na bieżące potrzeby. W rezultacie komunikacja staje się coraz bardziej rozproszona, a my, korzystając z kilku różnych usług, płacimy więcej, niż wydalibyśmy, decydując się na jedną platformę, w ramach której będziemy mieli wszystkie potrzebne narzędzia do komunikacji. Takim właśnie rozwiązaniem jest Biznesowa Komunikacja Orange (BKO).

Co otrzymujemy w ofercie BKO?

Istotą ujednoliconej komunikacji jest dopasowanie do konkretnej działalności. Dlatego Orange dla Firm oferuje elastyczną i skalowalną usługę, którą klient może zamówić w takim zakresie, jaki mu odpowiada. W pierwszym kroku wybieramy jeden z trzech profili uwzględniających specyfikę pracy w danej firmie. Następnie możemy zdecydować się na wybrany model nowoczesnego stacjonarnego telefonu IP marki Yealink lub aplikację do komunikacji Orange, którą można zainstalować na smartfonie, tablecie i komputerze.

Ostatni krok to wybór jednego z trzech pakietów głosowych. W cenie usługi można również skorzystać z wielu dodatkowych funkcji ułatwiających komunikację, m.in. IVR, Hunt Group, obsługę faksów i telekonferencji. Platforma komunikacyjna jest maksymalnie dostosowana do wymagań użytkownika i na bieżąco aktualizowana. Wymagany jest jedynie dostęp do internetu – nie musi być on jednak dostarczany przez Orange.

Profile w usłudze BKO

Niezależnie od tego, czy prowadzimy małą kilkuosobową firmę, czy zarządzamy zespołem w korporacji, będziemy zwykle mieli do czynienia z tymi samymi trzema profilami pracowników.

Pierwszy to ci, którzy większość czasu spędzają za biurkiem, np. recepcjoniści, asystenci czy osoby obsługujące infolinię. Drugi typ to osoby, które swoją pracę wykonują głównie w terenie i często się przemieszczają, jak np. handlowcy. Wreszcie istnieje spora grupa pracowników, którzy łączą te dwa style pracy – często wykonują swoje zadania w biurze, ale od czasu do czasu muszą pojechać na spotkanie biznesowe lub targi.

Do tych trzech rodzajów pracy Orange dla Firm dopasowuje trzy profile w ramach usługi BKO. Dla pracowników stacjonarnych przewiduje Profil Start z telefonem na biurko, funkcjami głosowymi i podstawowymi funkcjonalnościami. Profil Light to rozwiązanie dla pracowników będących w ciągłym ruchu. Pakiet obejmuje urządzenia mobilne lub komputery PC, usługi głosowe, komunikator biznesowy oraz dostępność statusów ułatwiającą współpracę w zespole.

Najszerszy wachlarz funkcjonalności znajdziemy w Profilu Optimum, stworzonym z myślą o użytkownikach łączących pracę mobilną i stacjonarną. Otrzymamy w nim usługi na dwa urządzenia (mobilne i stacjonarne), telefon stacjonarny, funkcje głosowe i wideo, komunikator oraz możliwość integracji z programem pocztowym.

Plany taryfowe i opłaty

Korzystając z rozwiązania BKO, mamy do wyboru jeden z trzech planów taryfowych. Najwięcej zapłacimy za Pakiet 1, który zapewni nam nielimitowane połączenia strefowe i międzystrefowe do wszystkich sieci w kraju i za granicą. W Pakiecie 2 możemy liczyć na nielimitowane połączenia w ramach numerów należących do Orange. Najniższy abonament zapłacimy w Pakiecie 3 – opłaty będą nam jednak naliczane za każdą minutę połączenia według cennika.

Wdrażając rozwiązania ujednoliconej komunikacji z Orange dla Firm, poniesiemy dodatkowo jednorazowy koszt instalacji i aktywacji oraz ewentualnie usług dodatkowych, jeśli na takie się zdecydujemy. Następnie będziemy opłacać miesięczny abonament oraz opcjonalnie koszty połączeń nieobjętych wybranym przez nas pakietem taryfowym. Ostateczna łączna cena usługi BKO będzie zależała więc od kilku czynników – od wybranych pakietów i terminali oraz liczby stanowisk w firmie, które planujemy wyposażyć. Zapłacimy więc tylko za to, z czego będziemy korzystać i zoptymalizujemy koszty, łącząc wiele usług w jedną. Możemy zamówić ją przy podpisaniu umowy na minimum 12 miesięcy.

Decydując się na Biznesową Komunikację Orange, możemy być pewni, że otrzymamy bezpieczne, profesjonalne rozwiązanie w atrakcyjnej cenie. Aby stworzyć spersonalizowaną ofertę ujednoliconej komunikacji dla Twojej firmy, odwiedź:www.orange.pl/duze-firmy/biznesowa-komunikacja-orange .

 

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI

    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Komunikacja 3 września 2024

    Komunikacja

    Branża telewizyjna i reklamowa dynamicznie ewoluuje w odpowiedzi na postępującą cyfryzację i rosnące oczekiwania personalizacji. Jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań, […]

  • ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!

    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    Komunikacja 27 sierpnia 2024

    Komunikacja

    Z raportu magazynu ITwiz Best100 za rok 2023 wynika, że wartość rynku IT wzrosła o ponad czternaście procent. Natomiast rynek […]

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]