Dlaczego potrzebujesz SBC?
Komunikacja 7 lipca 2021 2 minuty czytania

Dlaczego potrzebujesz SBC?

Ostatnie miesiące przyniosły zmiany w kontekście komunikacji biznesowej. Na rynku pojawiło się wiele usług, które mają wspierać pracowników w sprawnej wymianie informacji.

Jeśli prowadzisz własny biznes lub jesteś odpowiedzialny za komunikację w firmie, w której pracujesz z pewnością zetknąłeś się z aplikacjami adresującymi nowe metody współpracy i komunikacji. Te rozwiązania stały się „must have” w dużej części firm podczas niestabilnej sytuacji pandemicznej. Co więcej, obecnie wielu pracowników nie wyobraża sobie już funkcjonowania bez tych technologii.

Prognozy sprzed kilku lat analityków rynku telekomunikacyjnego stały się rzeczywistością w ciągu zaledwie kilku tygodni.  I wiele wskazuje na to, że zmiany stały się trwałym elementem funkcjonowania biznesu.

Zespoły rozproszone – jakie wybrać narzędzia

Trwające pandemia przyczyniła się do wytworzenia nowej grupy pracowników, którzy są członkami zespołów zdalnych oraz rozproszonych (działających w dużych odległościach geograficznych). Nowi użytkownicy wnieśli na rynek specyficzne potrzeby.

Jednocześnie ci, którzy sądzą, że do efektywnej pracy z domu wystarczy skrzynka mailowa i komunikator są w błędzie. Nasze domowe biura  to prawdziwe centra dowodzenia. Dlatego warto wybierać produkty cyfrowe, które oferują kompatybilność, wielozadaniowość oraz niezawodność podczas ich używania. Jednym słowem, mają wspierać użytkowników w złożonych zadaniach, wykonywanych w domu.

Rozwiązanie Microsoft Teams – nie tylko komunikator

Z popularnymi „Teamsami” z pewnością wielu z nas miało już styczność. Orange Polska z powodzeniem dostarcza licencje Microsoft oraz niezbędne wsparcie pozwalające na rozpoczęcie pracy z aplikacją Microsoft Teams ale także niezbędne elementy pozwalające na komunikację za pomocą tego narzędzia – w tym serwery SBC, które mogą służyć jako nowoczesne „centra komunikacji” w firmie obsługując dowolne systemy telefoniczne.

Zapewnia nie tylko telefonię dla MS Teams,  ale również na integrację i uruchomienie w ramach jednego rozwiązania od Orange innych usług głosowych w oparciu o chmurę (UCaaS). Mówimy tutaj o rozwiązaniach dla call center od Genesys, aplikacji Zoom czy systemach do telefonii i komunikacji Rainbow.  Co więcej, użytkownik może także korzystać z usługi z poziomu okna przeglądarki jako witryna www (WebRTC)

SBC – niezbędne dla zaawansowanych usług medialnych

Dostarczane przez nas usługa są oparte na technologii SBC od niezawodnych partnerów. Gwarantuje to zapewnienie kompatybilności oraz możliwości zintegrowania systemów telekomunikacyjnych (jak Cisco czy Unify) w jednym narzędziu. Nie mniej istotne jest również bezpieczeństwo.

Technologia SBC chroni przed atakami z zewnątrz kanał audio oraz video (w tym identyfikację pakietów, analizę zachowania i kontrolę ruchu). Użytkownicy mają także  pewność, że system wyposażony w SBC  będzie kontrolować obciążenie systemów i sieci, niwelując zatory i opóźnienia w połączeniu.

Być „w kontakcie” nabrało zupełnie innego znaczenia. Chcemy „być”, a pełne zaangażowanie mają zapewnić nam niezawodne, bezpieczne systemy.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Popularne tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI

    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Komunikacja 3 września 2024

    Komunikacja

    Branża telewizyjna i reklamowa dynamicznie ewoluuje w odpowiedzi na postępującą cyfryzację i rosnące oczekiwania personalizacji. Jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań, […]

  • ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!

    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    Komunikacja 27 sierpnia 2024

    Komunikacja

    Z raportu magazynu ITwiz Best100 za rok 2023 wynika, że wartość rynku IT wzrosła o ponad czternaście procent. Natomiast rynek […]

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]