Kompleksowe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne
Komunikacja 2 sierpnia 2021 <1 minuta czytania

Kompleksowe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne

Codzienne kontakty ze współpracownikami i klientami mogą przebiegać sprawniej, jeśli skorzystamy ze stworzonych do tego celu kompleksowych rozwiązań. W ramach jednej platformy zapewnione są tradycyjne połączenia głosowe, czat, transmisja wideo, dzielenie ekranu i zarządzanie obecnością – funkcjonalności, które docenią zarówno duże firmy, jak i te najmniejsze.

 

Komunikacja biznesowa za pośrednictwem różnorodnych narzędzi staje się naszą codziennością. Jest konieczna nie tylko ze względu na osobiste preferencje członków zespołu i klientów, lecz także z powodu różnych trybów pracy wynikających ze specyfiki stanowiska i działalności. Zazwyczaj korzystamy z szeregu usług i aplikacji pochodzących od różnych dostawców.

 

Musimy pamiętać o tym, by równolegle mieć włączone wszystkie komunikatory i sprawdzać różne urządzenia. Na dłuższą metę może to negatywnie wpływać na naszą koncentrację i obniżać efektywność pracy. A gdyby tak mieć wszystko w jednym miejscu?

 

Jedna, by wszystkimi zarządzać

Dzięki platformie integrującej różne rozwiązania do komunikacji możemy w łatwy sposób korzystać z różnych kanałów. W ramach jednego kompleksowego rozwiązania otrzymujemy wachlarz narzędzi – od klasycznych do najbardziej nowoczesnych. Znajdziemy tu wszystkie najważniejsze funkcjonalności tradycyjnej centrali telefonicznej, ale również przeprowadzimy transmisję wideo.

 

Konfiguracja usługi jest przechowywana w Data Center Orange, co daje nam pewność, że zapisane dane nie zostaną utracone, a jednocześnie są przechowywane w bezpiecznym miejscu. Obsługę całego systemu ułatwia możliwość zarządzania w chmurze. Dla właściciela firmy oznacza to optymalizację i ograniczenie kosztów eksploatacji. Nie wymaga tworzenia specjalistycznej infrastruktury IT czy stawiania centralki telefonicznej.

 

Administrowanie oprogramowaniem do komunikacji w biznesie jest proste i intuicyjne, dzięki czemu nie potrzebujemy dodatkowego pracownika do jego obsługi. Oszczędności poczynimy również, prowadząc rozmowy i wideokonferencje przez internet, dzięki czemu ograniczymy też koszty połączeń telefonicznych. Jednocześnie możemy korzystać praktycznie ze wszystkich rozwiązań do komunikacji, które potrzebne są do prowadzenia firmy – zarówno klasycznych, jak i bardziej nowoczesnych.

komunikacja_bko

 

Tradycyjne i nowoczesne narzędzia do komunikacji

Ujednolicona komunikacja łączy pięć głównych funkcji: telefonię, telekonferencje, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie obecnością. Choć telefon stacjonarny może obecnie wydawać się reliktem minionego wieku, wciąż znajduje on zastosowanie w firmowej komunikacji. Kontakt telefoniczny to nadal pierwszy wybór dla wielu konsumentów. Co za tym idzie, wiele stanowisk pracy wiąże się właśnie z prowadzeniem rozmów. W takich zadaniach sprawdzają się nowoczesne stacjonarne telefony IP, takie jak Yealink T21P E2 lub Yealink T29G. Aby zyskać więcej swobody podczas rozmów, można połączyć z nimi słuchawki bezprzewodowe.

Współczesne biuro nie może już istnieć bez narzędzi do wideokonferencji i połączeń wielostronnych. Aby efektywnie prowadzić zdalne spotkania, potrzebujemy niezawodnych, a zarazem prostych w obsłudze rozwiązań. Możemy w tym celu skorzystać z szeregu funkcjonalności ułatwiających profesjonalne prezentacje i zebrania online na przykład w małym biurze tłumaczeń, firmie consultingowej lub zajmującej się księgowością.

Przydatne będzie również udostępnianie pulpitu oraz płynne przesyłanie i odbieranie plików podczas spotkań. Dzięki temu architekci, graficy czy projektanci mogą zdalnie prezentować klientom swoje prace niemal tak samo jak podczas spotkania w cztery oczy.

 

Skuteczna komunikacja dla mobilnych

Prowadzenie biznesu często wiąże się z licznymi spotkaniami i wyjazdami. Osoby, którym bliski jest taki tryb pracy, potrzebują mobilnych rozwiązań do skutecznej komunikacji. Takim narzędziem jest aplikacja Biznesowa Komunikacja Orange, pozwalająca prowadzić rozmowy telefoniczne i połączenia wideo, przesyłać pliki i wiadomości tekstowe. Dzięki temu możemy wybrać najwygodniejszą dla siebie formę komunikacji, korzystając przy tym z bezpiecznej platformy i stabilnego połączenia. Aplikacji można używać na telefonie, tablecie i komputerze. Niezależnie od urządzenia, które wybierzemy, będziemy mieli do czynienia z tym samym intuicyjnym interfejsem.

 

Zintegrowana komunikacja biznesowa to rozwiązanie szyte na miarę. To, ile urządzeń i aplikacji wejdzie w skład danej platformy i które funkcje będziemy wykorzystywać, powinno wynikać ze specyfiki konkretnej firmy. Prowadząc małą działalność, nie wykorzystamy tylu funkcjonalności co duże firmy. Możemy natomiast skonfigurować platformę do komunikacji na miarę naszych potrzeb. W Orange dla Firm znajdziemy elastyczną, podzieloną na wygodne pakiety ofertę Biznesowej Komunikacji Orange. Aby z niej skorzystać, odwiedź: https://www.orange.pl/duze-firmy/biznesowa-komunikacja-orange

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Popularne tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI

    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Komunikacja 3 września 2024

    Komunikacja

    Branża telewizyjna i reklamowa dynamicznie ewoluuje w odpowiedzi na postępującą cyfryzację i rosnące oczekiwania personalizacji. Jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań, […]

  • ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!

    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    Komunikacja 27 sierpnia 2024

    Komunikacja

    Z raportu magazynu ITwiz Best100 za rok 2023 wynika, że wartość rynku IT wzrosła o ponad czternaście procent. Natomiast rynek […]

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]