Komunikacja
Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?
Współczesny konsument, podobnie jak nowoczesny pracownik, ma określone preferencje dotyczące sposobów komunikacji. Rolą firmy jest dopasowanie do nich posiadanych narzędzi […]
Komunikacja
Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
Jak Cię widzą i słyszą, tak Cię piszą. Dotyczy to nie tylko osób prywatnych, ale i firm. Dziś jednak na […]
Komunikacja Multimedia
Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata
Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, […]
Komunikacja
Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
W trakcie ostatnich lat zmienił się sposób zarządzania zespołami oraz komunikacja między nimi. Dziś wiemy już, że w wielu firmach […]
Komunikacja
Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
Kwestie związane z kreowaniem wizerunku firmy bywają niedoceniane, zwłaszcza przez mniejszych przedsiębiorców. Z jednej strony to zrozumiałe – im mniej […]
Komunikacja
Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w […]
Komunikacja
Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą są składane zamówienia, […]
Cyberbezpieczeństwo Firma online Komunikacja
Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?
Zalety pracy zdalnej? Wygodnie, przy kawie, czasem w piżamie, czasem z kawiarni, a przy tym szybko, efektywnie i oszczędnie. Brzmi […]
Komunikacja
Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne […]