Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]
Komunikacja 30 października 2020 <1 minuta czytania

Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]

Przeglądając oferty dla biznesu, dużo łatwiej znaleźć te, które uporządkują naszą obecność w sieci, rozbudują czy poprawią naszą stronę internetową lub zadbają, by nasz mail był lepiej widoczny. Trudniej natomiast znaleźć takie, które wspomogą naszą obsługę telefoniczną klienta.

Nieodebrane połączenia

Zapowiedzi „śmierci” telefonu jako głównego narzędzia prowadzenia biznesu są przedwczesne. Rozmowy telefoniczne stanowią nadal aż 80 proc. komunikacji biznesowej. Nieprofesjonalna obsługa klienta kosztuje firmy na całym świecie 75 mld dol. rocznie. Ogromna część tej kwoty to telefony dzwoniące przy pustych biurkach bądź w kieszeniach pracowników zajętych innymi sprawami.

Większość potencjalnych klientów po nieudanej próbie połączenia może odejść do konkurencji. Bez względu na to, czy prowadzisz jednoosobową działalność, czy zarządzasz dużą firmą, na pewno jesteś w stanie przywołać szereg sytuacji, kiedy ograniczona dostępność telefoniczna sprawiała, że klient po prostu nie podejmował więcej prób kontaktu.

Stała dostępność „pod telefonem” wymaga czasu i organizacji. Jeśli pracujemy sami lub mamy do dyspozycji jedynie kilka osób, znacznie większy nacisk kładziemy na realizację zleceń i bieżącą pracę niż na obsługę telefoniczną. W dużej organizacji dzwoniący klient trafia często w plątaninę końcówek numerów, oczekiwania na przełączenie do odpowiedniego działu, która często kończy się rezygnacją z kontaktu.

Na szczęście większość tych kwestii ma proste rozwiązanie. Na rynku można znaleźć partnera z doświadczeniem i narzędziami, które pozwolą każdej firmie, bez względu na jej rozmiar, charakter działalności czy możliwości finansowe, uporządkować swoją obsługę telefoniczną.

Co może dać Ci Wirtualna Centralka Orange?

Wirtualna Centralka Orange umożliwia połączenie wszystkich stacjonarnych i mobilnych numerów w jeden zintegrowany i uporządkowany system. Klienci dzwonią na jeden główny numer reprezentujący firmę. Z niego mogą zostać przekierowani na numery odpowiadające ich zapytaniu bądź wysłuchać nagranej wiadomości, która dostarczy informacji o ich problemie.

Przekonaj się sam, co Wirtualna Centralka Orange może dać Twojemu biznesowi.

Zobacz animację prezentującą jej możliwości. Na naszej stronie znajdziesz również przyjazną infografikę wyjaśniającą jej działanie i pokazującą, jak można zorganizować za jej pomocą obsługę telefoniczną w biznesach o różnym rozmiarze i charakterze działalności.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI

    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Rewolucja w reklamie telewizyjnej – technologia DAI
    Komunikacja 3 września 2024

    Komunikacja

    Branża telewizyjna i reklamowa dynamicznie ewoluuje w odpowiedzi na postępującą cyfryzację i rosnące oczekiwania personalizacji. Jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań, […]

  • ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!

    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    ITwiz Best100 edycja 2024. Rynek IT ma się dobrze!
    Komunikacja 27 sierpnia 2024

    Komunikacja

    Z raportu magazynu ITwiz Best100 za rok 2023 wynika, że wartość rynku IT wzrosła o ponad czternaście procent. Natomiast rynek […]

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]