• Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy

    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Komunikacja 4 października 2022

    Komunikacja

    Kwestie związane z kreowaniem wizerunku firmy bywają niedoceniane, zwłaszcza przez mniejszych przedsiębiorców. Z jednej strony to zrozumiałe – im mniej […]

  • Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Komunikacja 20 września 2022

    Komunikacja

    Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w […]

  • Chmura obliczeniowa – moda czy konieczność?

    Chmura obliczeniowa – moda czy konieczność?
    Chmura obliczeniowa – moda czy konieczność?
    Cloud 18 września 2022

    Cloud

    Każdy dziś buja w obłokach. Jeśli nie w marzeniach, to w chmurach wirtualnych zasobów. Cloud computing (z. ang. chmura obliczeniowa/chmura […]

  • Cloud computing – co warto tam przenieść

    Cloud computing – co warto tam przenieść
    Cloud computing – co warto tam przenieść
    Cloud 16 września 2022

    Cloud

    Lista korzyści oferowanych przez cloud computing jest długa. Nie oznacza to, że do chmury trzeba i warto przenosić wszystko. Krytyczne, […]

  • Rozkręć biznes – 10 narzędzi do e-biura

    Rozkręć biznes – 10 narzędzi do e-biura
    Rozkręć biznes – 10 narzędzi do e-biura
    Firma online 13 września 2022

    Firma online

    Duże organizacje, które do tej pory pracowały w trybie stacjonarnym, dziś coraz częściej szukają dla niego alternatyw. Praca zdalna, mobilna […]

  • Infografika. Naprawa komputerów dla firm. Poznaj lek na kłopoty ze sprzętem IT

    Infografika. Naprawa komputerów dla firm. Poznaj lek na kłopoty ze sprzętem IT
    Infografika. Naprawa komputerów dla firm. Poznaj lek na kłopoty ze sprzętem IT
    Firma online 10 września 2022

    Firma online

    Jak bardzo irytujące są sytuacje, kiedy nagli nas czas, natłok pracy przyspiesza bicie serca, a komputer czy laptop odmawia posłuszeństwa? […]

  • Czym jest disaster recovery?

    Czym jest disaster recovery?
    Czym jest disaster recovery?
    Cloud 8 września 2022

    Cloud

    Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych po awarii nie jest już tak uciążliwym procesem, jakim było kiedyś. Obecnie dla firm […]

  • Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!

    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Komunikacja 7 września 2022

    Komunikacja

    Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą są składane zamówienia, […]