Jak skorzystać?
1. Aby uzyskać dane do logowania, zarejestruj konto Telewizji mobilnej.
Możesz to zrobić:
-
W aplikacji mobilnej Mój Orange (wersja 5.69 lub wyższa) - wybierz przycisk Więcej, następnie Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Dane do dostępu TV. W sekcji Telewizja mobilna naciśnij Zarejestruj konto.
-
Na stronie www.orange.pl/twojekonto/zaloguj. Wybierz Ustawienia -> Zabezpieczenia, a następnie w sekcji Telewizja mobilna naciśnij Zarejestruj konto.
Dane do logowania:
-
w przypadku posiadania abonamentu komórkowego w Planach S, M lub L otrzymasz SMS-em maksymalnie do 24 godzin. Znajdziesz je również w Mój Orange w sekcji Telewizja mobilna.
-
w przypadku posiadania internetu lub pakietu Orange Mini utworzysz samodzielnie w Mój Orange.
Nie masz Mój Orange? Poprzez orange.pl/kontakt skontaktuj się z naszą infolinią lub odwiedź najbliższy salon.
2. Pobierz aplikację Orange TV Go na smartfon lub tablet (dostępna dla systemów Android i iOS) lub wejdź na https://tvgo.orange.pl.
Minimalna, niezbędna do prawidłowego działania wersja aplikacji Orange TV Go, to 3.25 dla IOS i 3.27 dla Android.
App Store i logo Apple są znakami towarowymi Apple Inc.
Google Play i logo Google Play są znakami towarowymi firmy Google LLC.
3. Zaloguj się danymi z rejestracji i w dowolnym momencie oglądaj filmy, seriale oraz ulubione programy na smartfonie, tablecie czy laptopie.
Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o nadanie kodu dostępu, który zabezpieczy dodatkowe opcje w aplikacji (np. oglądanie treści dla określonej grupy wiekowej) czy zmiany niektórych ustawień. Musi być inny niż „0000”.
W Orange TV Go udostępniamy treści poprzez strumieniową transmisję danych (streaming), bez możliwości pobrania ich do pamięci urządzenia.