Blokada usług
elektronicznych
firm zewnętrznych
Z dniem 24.08.2020 r. Orange wprowadził zmiany w zarządzaniu usługami elektronicznymi, wprowadzając możliwość ograniczenia dostępu do usług świadczonych przez firmy współpracujące z Orange, których nabycie realizowane jest przy użyciu metody płatności „Zamów z Orange” lub „Dolicz do rachunku”.
Zobacz wideo Co to jest blokada usług elektronicznych
firm zewnętrznych?
Klient (zarówno klient indywidualny oraz biznesowy), który włączy na swoim numerze mobilnym taką blokadę, nie będzie mógł zakupić za pomocą metody płatności „Zamów z Orange” i „Dolicz do rachunku” żadnych usług elektronicznych od firm zewnętrznych z którymi Orange współpracuje. W szczególności nie będzie mógł doliczyć do faktury Orange biletu komunikacji miejskiej, prenumerat czasopism, e-booków, audiobooków, gier i aplikacji w sklepach takich jak: App Store, Google Play czy Microsoft.
Czym się różni blokada usług elektronicznych od Blokady usług
elektronicznych
firm zewnętrznych?
Blokada usług elektronicznych blokuje zarówno dostęp do możliwości zakupu usług elektronicznych
świadczonych przez firmy współpracujące z Orange jaki i własne usługi dostarczane przez
operatora. Klienci, którzy mają włączona blokadę usług elektronicznych po dn.24.08.2020 będą
dalej mieli ją aktywną, w dotychczasowym zakresie. Klient może w każdym czasie wyłączyć tą
blokadę, ale po jej wyłączeniu nie będzie mógł ponownie jej aktywować w dotychczasowym
zakresie. Możliwa będzie aktywacja Blokady usług elektronicznych firm zewnętrznych.
Blokada
usług elektronicznych firm zewnętrznych uniemożliwia płatność z udziałem operatora za zakup
usług elektronicznych świadczonych przez firmy trzecie współpracujące z Orange, natomiast
umożliwia zakupienie usług świadczonych przez Orange.
Różnice pomiędzy Blokadą usług
elektronicznych a Blokadą usług elektronicznych firm zewnętrznych obrazuje poniższa tabela.
Czy będę mógł ponownie założyć blokadę usług elektronicznych?
Nie. Od 24.08.2020 r. klienci Orange mogą aktywować blokadę usług elektronicznych firm zewnętrznych, dotyczącą usług „Zamów z Orange” i „Dolicz do rachunku”. W związku z tym po tej dacie nie jest już możliwe aktywowanie blokady usług elektronicznych dotyczącej wszystkich usług. Pamiętaj, że jeżeli dezaktywujesz blokadę usług elektronicznych firm zewnętrznych, to jej ponowna aktywacja nie będzie możliwa.
zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Serwis firmy zewnętrznej
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Usługa Orange
firm zewnętrznych:
Jakich usług blokada usług elektronicznych firm
zewnętrznych nie blokuje?
- Nawigacja Orange
- Obszar Gier
- CyberTarcza
- Oko na Dom
- Chroń Dzieci w Sieci
- Gdzie Jest Auto
- Znajdźmy się
- Zabezpiecz PESEL
- Gdzie Jest Dziecko
- Pakiet bezpieczeństwa
Jak włączyć blokadę firm zew.?
Blokadę usług elektronicznych firm zewnętrznych można włączyć:
- w Salonie Orange
- logując się na stronie orange.pl
- w aplikacji Mój Orange w sekcji Kontrola wydatków
Jak wyłączyć blokadę firm zew.?
Blokadę usług elektronicznych firm zewnętrznych można wyłączyć:
- w Salonie Orange
- logując się na stronie orange.pl
- w aplikacji Mój Orange w sekcji Moje aktywne usługi
Ile kosztuje?
Włączenie/wyłączenie oraz utrzymanie usługi blokada usług elektronicznych firm zewnętrznych jest bezpłatna.
FAQ