Porozmawiaj z Maxem
Twoim wirtualnym asystentem Orange
Wystarczy, że zadzwonisz pod jedną z naszych infolinii obsługowych,
napiszesz na czacie
lub odbierzesz od nas połączenie,
a asystent głosowy Max zajmie się Twoją sprawą.
W czym pomoże Ci Max:
Faktury i płatności
-
Poda kwotę fakturyJaka jest kwota mojej faktury?Do zapłaty masz 59 złotych i 99 groszy.
-
Wyjaśni zawyżoną fakturęDlaczego moja faktura jest tak wysoka?Z tego co widzę, to na fakturze lipcowej masz naliczone opłaty ponad abonament za połączenia w łącznej wysokości 12 złotych i 43 groszy. Są to opłaty za połączenia krajowe.
-
Poda termin płatności fakturyDo kiedy muszę opłacić fakturę?Termin płatności upływa 28.09.2019.
-
Wyśle numer rachunku bankowegoPotrzebuję numeru rachunku bankowego do wpłaty.Wysłałem SMS-a pod numer, z którego dzwonisz.
-
Przyjmie potwierdzenie wpłatyChcę potwierdzić, że opłaciłem fakturę.Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy. Termin tej płatności upływa 28.09.2019. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?Tak.W porządku, w takim razie czekamy na zaksięgowanie Twojej wpłaty.
-
Zleci prolongatęPrzedłuż termin mojej płatności.Do zapłaty masz 59 złotych i 99 groszy. W takim razie powiedz, do kiedy zapłacisz całą kwotę?Do 28.06.2019r.Dobrze, w takim razie dla kwoty 59 złotych i 90 groszy przedłużę termin płatności do 28.06.2019.
Pomoc techniczna
-
Zdiagnozuje przyczynę awarii i przyjmie zgłoszenie uszkodzeniaMam problem z internetem.System sygnalizuje mi problemy z Twoją usługą, więc zarejestruję uszkodzenie. Potrzebuję chwili na rejestrację zgłoszenia. Podaj proszę numer telefonu, pod który wyślę SMS-a z numerem zarejestrowanego zgłoszenia i terminem realizacji.
-
Poda kod PUKPodaj mi mój kod PUK.Twój kod PUK to 12312312.
-
Pomoże w odzyskiwaniu parametrów logowania do NeostradyNie pamiętam hasła do Neostrady.System sygnalizuje mi błąd logowania do Twojej usługi. Aby rozwiązać Twój problem, zlecę odzyskanie nowych parametrów logowania do Neostrady.
-
Pomoże w konfiguracji routeraMuszę skonfigurować router.Rozumiem, w tej sytuacji wyślę Ci adres strony internetowej. Znajdziesz tam informacje, które pomogą Ci w rozwiązaniu problemu.
-
Przyjmie zlecenie na płatną asystęChcę zamówić płatną asystę.Proponuję ci wizytę technika jutro, pomiędzy 8.00 a 20.00. O której najlepiej ci pasuje?O 16.Za chwilę otrzymasz SMS z naszymi ustaleniami.
Sprzedaż i utrzymanie
-
Poda datę końca umowyKiedy kończy się moja umowa?Obecne warunki umowy dla tego numeru obowiązują do 28.09.2019. Przed jej zakończeniem przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.
Zlecenia i usługi
-
Włączy/ wyłączy roaming i pocztę głosowąChcę włączyć roaming.Gotowe! Włączyłem roaming i możesz z niego już korzystać.
-
Pomoże w wymianie karty SIM i eSIMChcę wymienić aktywną kartę SIM.Dobrze, w takiej sytuacji w prosty i szybki sposób wymienisz kartę SIM samodzielnie. Za chwilę wyślę Ci SMS-em adres strony ze szczegółową instrukcją.
-
Zleci odblokowanie windykacyjneOpłaciłem fakturę i proszę o odblokowanie usług.Do zapłaty masz 59 złotych i 98 groszy . Termin płatności już minął. Prosimy o jak najszybszą spłatę zadłużenia. Powiedz mi proszę, czy podana kwota została już zapłacona?Tak.W porządku! W takim razie zlecam odblokowanie usług dla wszystkich numerów na koncie. Maksymalnie w ciągu 30 minut telefony będą odblokowane, o czym dowiesz się z SMS-a. Po zdjęciu blokady zalecam wyłączenie i włączenie urządzenia. To gwarantuje poprawne działanie usług. Przypominam, że możemy ponownie zablokować usługi, jeżeli Twoja wpłata nie zostanie zaksięgowana w naszym systemie do dwunastego sierpnia.
-
Aktywuje i dezaktywuje pakiety dodatkowego internetu krajowegoChcę wyłączyć dodatkowy pakiet internetu.Z informacji w systemie wynika, że masz aktywny dodatkowy pakiet krajowy 10 GB. Czy tę usługę chcesz wyłączyć?TakDobrze, zlecam wyłączenie pakietu. Z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, pakiet nie będzie już dostępny.
-
Zleci odblokowanie numeru na kartęMam zablokowany numer.Twój numer jest zablokowany z powodu braku doładowań. Czy chcesz abym go odblokował?TakDobrze, zlecam zdjęcie blokady. W ciągu 15 minut karta powinna się zalogować do sieci.
-
Aktywuje blokadę usług premiumChcę zablokować SMSy premium.Wobec tego proponuję bezpłatną aktywację blokady usług premium. Blokada ta ograniczy dostęp do infolinii 700, 800, 801, *700 oraz zablokuje możliwość wysyłania SMS-ów i MMS-ów o podwyższonej opłacie. Czy mam aktywować blokadę?TakBlokada powinna się włączyć w ciągu 30 minut, o czym poinformujemy Cię SMS-em.
-
Aktywuje i dezaktywuje usługę CyberTarcza, Halo Granie, Gdzie Jest Dziecko, Nawigacja OrangeChcę włączyć usługę CyberTarcza.Gotowe, włączyłem usługę CyberTarcza i możesz z niej już korzystać.
-
Sprawdzi bieżące wykorzystanieChcę sprawdzić ile pozostało mi internetu.Sprawdzam w systemie i widzę, że do wykorzystania na transmisję pozostało Ci 20 GB, w tym 5 GB do wykorzystania w krajach Unii Europejskiej.
-
Doładuje numer na kartęChcę doładować konto numeru 501 XX XXX na kwotę 10 zł.Zlecam doładowanie. Podany numer na kartę zostanie zasilony kwotą 10 zł maksymalnie w ciągu 24 godzin. Opłatę za doładowanie naliczymy w najbliższej fakturze.
-
Poinformuje o szczegółach wysyłki fakturyNie otrzymałam faktury.Z informacji w systemie wynika, że bieżącą fakturę wysłaliśmy na Twój adres korespondencyjny osiemnastego stycznia. Czas dostarczenia fakury wynosi średnio około 4 dni.
-
Pomoże w zwrocie środków w ofercie na kartęW sprawie zwrotu środków.Twoja sprawa dotyczy zwrotu środków w ofercie na kartę?Tak.W takim razie wyjaśnię. Środki będą mogły być zwrócone, jeśli numer jest nieaktywny i stan konta był wyższy niż 20 zł. Czy chcesz abym wysłał Ci SMSa z linkiem do strony, gdzie możesz złożyć wniosek o zwrot środków?
-
Aktywuje i dezaktywuje blokadę kradzieżowąChce zablokować skradziony telefon.Gotowe! Blokada założona. Pamiętaj, że włączenie blokady nie wstrzymuje naliczania abonamentu. Zachęcam zatem do wizyty w Salonie Orange, w celu zakupu duplikatu karty SIM z tym samym numerem, aby móc dalej korzystać z naszych usług. A jeżeli Twój telefon się odnajdzie, zadzwoń do nas. Zdejmiemy blokadę.
-
Dezaktywuje usługę Chroń Dzieci w Sieci i Zabezpiecz PESEL oraz pakiet HBOChcę wyłączyć usługę Chroń Dzieci w Sieci.Gotowe! Wyłączyłem usługę Chroń Dzieci w Sieci.
-
Pomoże w przekierowaniu połączeń na inny numerPrzekierowanie połączeń na inny numer.Przekierowanie połączeń z jednego numeru na inny zrobisz samodzielnie poprzez wprowadzenie odpowiedniego kodu na klawiaturze telefonu, z którego chcesz przekazywać rozmowy. Kody są różne w zależności od rodzaju przekierowania, dlatego za chwilę wyślę Ci SMS z linkiem do strony z opisem.
-
Podpowie, gdzie znaleźć wykaz połączeńW sprawie billingów.Wykaz połączeń pobierzesz bezpłatnie w Mój Orange po zalogowaniu się adresem e-mail do swojego konta. Znajdziesz go w sekcji Faktury i płatności jako jeden z dokumentów do pobrania wraz z fakturą.