Ciągle pracujemy, abyście mogli być bliżej siebie
Czas pandemii wymusił wiele zmian w naszym życiu, ale niezmienna, a nawet silniejsza, jest potrzeba kontaktu z bliskimi. Najbezpieczniejszym wyborem stał się telefon lub internet, bo duża część naszej aktywności przeniosła się do świata cyfrowego.
Zapewniamy Cię, że robimy wszystko, abyś mógł zawsze korzystać z naszych usług, a kontakt z nami był dla Ciebie jak najbardziej wygodny i bezpieczny.
![](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/kv-mobile.jpg)
Sprzedaż i obsługa klientów w Orange
Wszystkie salony Orange również te w centrach handlowych są cały czas czynne i w pełni przygotowane do bezpiecznej obsługi klientów. Zaopatrzyliśmy je w niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy osłony pleksiglasowe oddzielające sprzedawcę od klienta.
We wszystkich salonach Orange obowiązują nadal szczególne zasady pracy w związku z panującą epidemią. Wprowadziliśmy ograniczenie maksymalnej liczby klientów przebywających w jednym czasie w sklepie – maksymalnie 1 osoba na 15 m2 powierzchni, jednak nie więcej, niż 1 klient na 1 sprzedawcę.
Zapraszamy do Salonów Orange
![](https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006213/1767x767_4004958312.jpg)
Infolinia Orange
Nasi doradcy zapewniają Wam wsparcie pracując w dużej mierze ze swoich domów, w bezpiecznych warunkach.
Wiele spraw załatwisz poprzez konto Mój Orange.
![](https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006213/5767x767_4004958317.jpg)
Mój Orange
Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.
Samodzielnie i szybko:
- sprawdzisz swoje usługi
- zweryfikujesz płatności
- dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
- sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.
![](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/sekcja3-mobile.jpg)
Orange Flex
Wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej Orange Flex www.flex.orange.pl
![](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/sekcja4-mobile.jpg)
Służby techniczne Orange
Nasze służby techniczne dostarczają usługi i rozwiązują sprawy techniczne.
W trakcie realizowanych prac, w trosce o Twoje zdrowie, jak zdrowie naszych serwisantów, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Obsługa przez technika nie będzie możliwa w miejscach objętych kwarantanną.
Tam gdzie będzie to możliwe, Twoje zgłoszenie będzie obsłużone bez technika.
![Służby techniczne Orange](https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006213/3767x767_4004958315.jpg)
e-dokumenty i e-płatności bez wychodzenia z domu
e-umowa - możesz zaakceptować umowę na abonamentowe usługi mobilne i stacjonarne bez sprzętu w formie e-umowy. Szybko, bezpiecznie i wygodnie, bez zbędnych formalności. Wszystkie niezbędne dokumenty otrzymasz e-mailem.
e-faktura – zamień fakturę papierową na bezpieczną e-fakturę. Zrobisz to w Mój Orange, po zalogowaniu się do konta na www.orange.pl/zaloguj lub za pośrednictwem SMS-a. Szczegóły tutaj.
e-płatności – możesz opłacać swoje rachunki online przez bezpieczną Płatność Elektroniczną, bez wypełniania danych do przelewu. Więcej informacji tutaj. Wystarczy, że zalogujesz się do Mój Orange.
![e-umowa bez wychodzenia z domu](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/sekcja6_mobile.jpg)
Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie
Jeśli zawierasz e-umowę na usługi mobilne ze sprzętem, po zatwierdzeniu e-umowy możesz otrzymać go bezpiecznie w najbliższym Paczkomacie InPost.
- InPost zapewnia bezkontaktowy odbiór karty SIM lub urządzenia w Paczkomacie 7 dni w tygodniu
- pierwszą wpłatę możesz wnieść za pomocą płatności elektronicznych InPost
- aplikacja mobilna InPost pozwala nie dotykać ekranu Paczkomatu. Wystarczy na własnym telefonie wybrać przycisk "otwórz skrytkę".
![Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/sekcja7_mobile.jpg)
Odbiór u kuriera
Wybrałeś opcję dostawy kurierem? Przy odbiorze paczki rekomendujemy płatności bezgotówkowe – zbliżeniowo kartą płatniczą lub za pomocą BLIK-a.
Dodatkowo w trosce o bezpieczeństwo i komfort Klientów do paczki załączony będzie długopis. Celem jest minimalizacja kontaktu na linii Kurier - Klient na etapie podpisywania dokumentów zwrotnych.
Powyższe rozwiązania Orange stosuje we współpracy firmą kurierską DPD Polska, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego.
![](https://oferty.orange.pl/external_files/zmiany_obslugi/sekcja8_mobile.jpg)