Wdrożenia w praktyceWydarzenia
Digital Business

Automatyzacja zapór sieciowych

  • Klient: koncern tytoniowy
  • Branża: produkcja wyrobów tytoniowych

O Kliencie

Orange Business we współpracy z BlueSoft – częścią Orange Polska, dostarczył rozwiązanie światowemu liderowi branży tytoniowej, który:

  • ma 39 zakładów produkcyjnych
  • zatrudnia ponad 69 600 pracowników z całego świata
  • posiada sześć z piętnastu najpopularniejszych marek tytoniowych
    na świecie, dostępnych na ponad 180 rynkach
  • Wyzwania

    Automatyzacja procesu konfiguracji zapór bezpieczeństwa wiązała się z wyzwaniami, takimi jak:

  • zmiana procesu akceptacji zgłaszanych wymagań
  • modyfikacja procesu zgłaszania nowych zmian przez klientów końcowych
  • zmiana przepływu oraz integracja z Jira
  • konieczność utworzenia repozytorium konfiguracji
  • Rozwiązanie

    Orange Business wraz z firmą BlueSoft – spółką wchodzącą w skład grupy Orange – dostarczył rozwiązanie o nazwie Firewall Automation (FWA), które pomaga
    w automatyzacji konfiguracji firewalli.

    FWA to zestaw narzędzi zintegrowanych z różnymi systemami w chmurze oraz repozytorium obiektów w Terraform – systemie służącym do zarządzania infrastrukturą u klienta. Skrypty zaprogramowane przez naszych ekspertów
    z BlueSoft pozwalają na automatyzację procesu konfiguracji. Narzędzie zostało zintegrowane z systemami i platformami klienta.

    Rozwiazania

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe

    Proces konfiguracji firewalli został znacznie uproszczony, co dało oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy zespołu.

    Rozwiązanie pozwoliło na:

  • usprawnienie procesu konfiguracji firewalli dla klientów końcowych
  • odciążenie zespołów utrzymaniowych i DevOps z prac o charakterze rutynowym i czasochłonnym
  • ustrukturyzowanie i zautomatyzowanie procesów obsługi konfiguracji firewalli
  • zwiększenie satysfakcji klienta końcowego w związku
    z usprawnieniem obsługi zgłoszeń
  • „Dzięki wdrożeniu FWA zespoły po stronie klienta zostały odciążone, a proces realizacji zadań zgłaszanych przez klientów końcowych stał się szybszy i bardziej efektywny. Rozwiązanie przyczyniło się do zwiększenia satysfakcji kontrahentów w związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń oraz pozwoliło na efektywniejsze wykorzystanie czasu i zasobów ludzkich.”

    Okiem inżyniera BlueSoft

    Usługi powiązane

    • Optymalizacja procesów
      Zwiększ efektywność procesów w firmie przy wykorzystaniu automatyzacji i nowych technologii.
      Dowiedz się więcej

    Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.