Wdrożenia w praktyceWydarzenia
Komunikacja

Nowoczesne technologie mobilne usprawniają pracę

  • Klient: DB Schenker
  • Branża: logistyka

O Kliencie

DB Schenker to znaczący dostawca usług w zakresie globalnej logistyki — obsługuje przemysł i handel w międzynarodowej wymianie towarów. Wykorzystuje transport lądowy, lotniczy i fracht oceaniczny, a także logistykę kontraktową i zarządzanie łańcuchem dostaw.

Globalnie DB Schenker:
  • ma 1850 lokalizacji na całym świecie,
  • zatrudnia ponad 76 tys. pracowników.
  • Wyzwania

    Potrzeby klienta:
  • przygotowanie kompleksowego rozwiązania do komunikacji mobilnej,
  • zapewnienie zasięgu w 50 lokalizacjach,
  • zwiększenie pakietów transmisji danych oraz dostarczenie kart LTE do pracy zdalnej,
  • poprawa bezpieczeństwa transmisji danych,
  • współpraca z zaufanym partnerem w transformacji cyfrowej.
  • Rozwiązanie

    Orange dostarczył kompleksowe rozwiązanie do komunikacji mobilnej, odpowiednio zabezpieczone i zarządzane dzięki usłudze cyberbezpieczeństwa.

    Wdrożenie obejmowało:

    ◾ usługi mobilne – głosowe, transmisję danych, M2M:
    ▪ 1,5 tys. kart SIM voice,
    ▪ 3 tys. kart SIM LTE,
    ▪ 2 tys. kart SIM M2M,
    ▪ 300 tys. SMS hurt,

    ◾ łącze Miejski Ethernet,

    ◾ Prywatny APN i usługę Orange Network Security.

    Rozwiazania

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe

  • zapewnienie zasięgów we wszystkich lokalizacjach,
  • możliwość pracy zdalnej dla pracowników poprzez dostarczenie kart do transmisji danych – szeroko wykorzystane przez pracowników w czasie pandemii i w nowym modelu pracy hybrydowej,
  • optymalizację kosztów komunikacji mobilnej i transmisji danych dzięki rozwiązaniu dopasowanemu do potrzeb firmy,
  • zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z sieci mobilnej dzięki usłudze CyberWatch,
  • elastyczne i dopasowane rozwiązanie zgodne ze zgłaszanymi oczekiwaniami,
  • pełne know-how w zakresie procesu migracji.
  • „Współpraca z Orange spełniła nasze oczekiwanie zarówno w wymiarze obsługowym, jak i technologicznym. Zyskaliśmy pełne wsparcie wykwalifikowanych pracowników Orange oraz poprawę zasięgu we wszystkich lokalizacjach. Nasze obawy dotyczące zmiany operatora okazały się nieuzasadnione. Cały proces migracji przebiegł szybko i bez żadnych zakłóceń w funkcjonowaniu naszej firmy”.

    Piotr Świerczyński,

    Head of Global Operations and Infrastructure Services DB Schenker

    Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.