FAQ
Zaloguj się
Powrót   Dyspozycje

Aktualizacja danych osobowych

1. Obowiązek aktualizacji danych osobowych

Uczestnik Programu jest obowiązany poinformować pracodawcę lub byłego pracodawcę o zmianie:

• adresu do korespondencji,
• numeru telefonu kontaktowego.

Ponadto, uczestnik Programu jest obowiązany poinformować pracodawcę lub byłego pracodawcę o zmianie danych identyfikujących tego uczestnika w Programie, to znaczy zmianie:

• pierwszego imienia,
• nazwiska,
• daty urodzenia,
• adresu zamieszkania
• numeru PESEL albo numeru paszportu bądź innego dokumentu potwierdzającego tożsamość w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.

2. Jak aktualizować dane osobowe?

Uczestnicy Programu pozostający w zatrudnieniu u pracodawcy prowadzącego Program zgłaszają zmianę:
• adresu do korespondencji (jeśli jest inny niż adres zamieszkania),
• numeru telefonu kontaktowego,
składając pracodawcy Wniosek o aktualizację danych osobowych (DA) na zasadach określonych przez tego pracodawcę.

Pozostali uczestnicy Programu wypełniony i podpisany Wniosek o aktualizację danych osobowych (DA) wysyłają w postaci:
• papierowej na adres: Orange Polska S.A., Wydział Obsługi Kadrowej, ul. Żelazna 2, 40-851 Katowice, albo
• elektronicznej pozwalającej na utrwalenie oświadczenia woli na trwałym nośniku (wyraźny skan lub zdjęcie podpisanej Dyspozycji) na adres: Program.Emerytalny@orange.com

W celu ułatwienia kontaktu i przyspieszenia procesu obsługi wniosku, uczestnik lub osoba uprawniona powinni wskazać numer telefonu do kontaktu.
Zmiana innych danych identyfikujących uczestnika w Programie dokonywana jest automatycznie po odpowiednim zgłoszeniu tych zmian pracodawcy.

Przeczytaj również